Photobucket

CoretaN Cik PiJa FiEyza
About? Links? Entries

________________________________________________________________________________________
March 17, 2012 | 8:02 AM | 0 ApE YaNg NaK Di KaTeKan
Malam rse l0nely glerr la...
tpt k0l 10.35 pm msg p0wn msg...rse sebak igt dye xmaw msg sy ag lpas apa y berlkau d entry AKHIRNYA
hehhee..m0od happy tp ati tetap sayu smbil layn lgu jiwg...
lgu mlam niey bt0l2 menyentuh prasaan ak0o..mmg fvrite la lgu niey...
lgu niey ak0o dgr wktu SIEYHA kar0ke ari 2..blik umah tr0s d0wnl0ad tr0s trpkat dgn lgu 2 bkn sbb s0re dye xsdp 2...hehhe..c0wie dear....ak0o tertarik sbb lrik nye mmg de kne mgena dgn kisah CINTA ak0o dlu..... 
Jeng jeng niey la lgu nye...mmg sebak didada bile dgr lagu niey..mlm niey layan feelinf jap sbl0m td0w smbil terigt kisah silam y msih terpahat dhati ku....

WARKAH BUAT KEKASIH
Mencorak bintang menjadi kerongsang ku tak berdaya
Kerna nyata ku tak sehebat dia bermain kata
Memintal buih menjadi keranjang ku tak berdaya
Kerna aku tahu imaginasiku ada batasnya
Kekasih jangan pula engkau
Menolak warkah cintaku yang tak bermaya

Kekasih harap kau terima warkah cintaku
Yang biasa tiada berbunga
Namun begitu izinkan aku menghibur jiwamu
Dengan kata-kata yang sederhana

Aku bukannya sasterawan negara
Aku hanya manusia biasa
Menulis sekadar untuk meluah rasa jiwa
Maaf jika kutak sepeka dia
Tak mampu menganyam awan gemawan
Menjadikannya selendang untukmu
Oh kekasih

Kekasih harap kau terima warkah cintaku
Yang biasa tiada berbunga
Namun begitu izinkan aku menghibur jiwamu
Dengan kata-kata yang sederhana

Aku bukannya sasterawan negara
Aku hanya manusia biasa
Menulis sekadar untuk meluah rasa jiwa
Maaf jika kutak sepeka dia
Tak mampu menganyam awan gemawan
Menjadikannya selendang untukmu
Oh kekasih
s0bs s0bs s0bs s0bs
:(

Older ? FUTURE


_______________________________________
? WaLkIng ?

Counter
Stats Counter
_______________________________________
? Disclaimer ?

Photobucket

Aku tak mungkin boleh membaca isi hati dan pikiran mu
tapi yang boleh Aku lakukan dengan mencintai mu seluruh hati Aku
_______________________________________
? CPF Membebel ?


_______________________________________
? Shout Here ?


_______________________________________
? FoLLow Me ?



_______________________________________
? Cinta Muka Buku ?